Coronavirus en Van Kooten Tuin & Buiten Leven
Hier kunt u belangrijke informatie vinden omtrent het coronavirus en Van Kooten Tuin & Buiten Leven.
Showrooms
V |
Zijn de showrooms van Van Kooten Tuin & Buiten Leven gesloten? |
A |
De Nederlandse showrooms zijn t/m 14 januari gesloten. De showroom te Wommelgem is volgens Belgische wetgeving gewoon geopend! |
V |
Zijn er alternatieven voor een bezoek aan de showroom? |
A |
Van Kooten Tuin & Buiten Leven draait gewoon op 100% bezetting per showroom. Onze verkopers staan gedurende de huidige lockdown volgens reguliere openingstijden voor u en al uw wensen klaar. BEL met een van onze showrooms naar keuze, of boek met behulp van DIT FORMULIER een persoonlijk afspraak in een van onze showrooms of een videogesprek met een van onze topverkopers! Daarnaast kunt u, net als voorheen, zes dagen per week online uw bestelling plaatsen via onze WEBSITE!!
|
Levering en Orders
V |
Kan mijn order/bestelling bij van Kooten Tuin & Buiten Leven veranderen of vertraging oplopen? |
A |
Orders en bestellingen worden onverminderd verwerkt en kunnen tenzij anders aangegeven uitgeleverd en bezorgd worden. Deze situatie is met nadruk niet te garanderen, dus plaats op tijd uw bestelling! |
V |
Blijven jullie aan huis leveren? |
A |
De levering van reeds geplaatste orders bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven gaat gewoon onverhinderd door. Tijdens de levering wordt de regelgeving van het RIVM en de Rijksoverheid in acht genomen om voor u onze klant een vlekkeloze levering te kunnen garanderen. |
V |
Hoe gaat de bezorging/montage van mijn order in zijn werk gedurende corona? |
A |
De levering/montage van orders die u heeft geplaatst bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven gaat onverhinderd door. Tijdens de levering/montage wordt de regelgeving van het RIVM en de Rijksoverheid door ons personeel in acht genomen. Wij verwachten dat deze regels tijdens de levering/montage ook door de klant nageleefd worden, zodat wij ook veilige werkomstandigheden voor ons personeel kunnen blijven garanderen. |
V |
Wat moet ik doen als ik in thuisquarantaine zit tijdens mijn leverdatum? |
A |
Mocht u onverhoopt in thuisquarantaine moeten door een vermoedelijke besmetting met het coronavirus, neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u dan persoonlijk een vervangende leverdata te plannen. |
Overige vragen
V |
Wat moet ik doen met specifieke vragen over een bestelling/order en ik kan het antwoord niet vinden op de website? |
A |
Neem zo snel mogelijk contact op met ons, wij staan op elk moment voor u klaar! Tevens zijn wij tijdens kantooruren ook te bereiken via online chat, klik hiervoor op de groene knop in de rechter beneden hoek in uw webbrowser! |